Nu när jag ventilerat.

Åh förlåt för förra inlägget, men jag behövde få ut det lite, för att inte svära tills mammas öron blöder nästa gång jag övningskör. Haha! Men annars går det ganska bra, förutom när folk tutar på mig så får jag nästan inga motorstopp. Jag vågar byta körfält och det flyter ganska bra ändå :) Måste bara börja köra på nya vägar än den från mammas jobb och hem, blir lite för kaxig när jag känner vägen, haha.
 
Imorgon åker jag ut med båten, med päronen. Tevligt trevligt! Det känns som att det är fredag redan idag dock, så imorgon kommer det vara segt på jobbet. Blöööh. Min visdomstand bråkar dessutom, svullet runt och det trycker mot andra tanden. Hade problem för 2 år sen på andra sidan, det söööög och gjorde helt galet ont! Hoppas denna inte blir värre för det orkar jag inte. 
 
Men något lite trevligare - några bilder på fina Julia och hästen Wille från en sen juli-kväll. Motsol är svårt för mig, men här övade jag lite när jag ändå bara var och fotade en kompis. Älskar motljus men det är svårt när man inte är van :) Men vad tycker ni? 

Kommentarer
Postat av: Emma

Så fina bilder! :)

Svar: Tack :)
Marie Krüger

2015-09-17 @ 21:49:42
URL: http://emmamaki.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback