Hysch say no more

Skulle ju bara iväg o köpa hårfärg, påskpresent och en grej åt mamma. Tänkte "det är inte så ansträngande, behöver ju inte prata alls!".. inte vart det så nej! Träffade först på två vänner jag inte sett på evigheter, efter det hälsade jag på Madde som jobbar på kicks. Så mer prat än beräknat vart det, men ett plus är ju att jag faktiskt KAN prata nu, och inte bara viska jättetyst. Det låter förjävligt dock :D

Men det var skönt att komma hemifrån en stund, även om jag borde ligga hemma. Men har för mycket myror i benen!! Uschamig det är inte enkelt. 

Nu ska jag iaf hem och inte prata mer, är så rädd att förstöra min röst helt! Vill inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback