No sleep.

Det är hopplektion strax, om 10min närmare bestämt. Jag vet inte hur jag lyckats överleva hela dagen, utan att somna.. mina 3h sömn inatt är nämligen ingenting att applådera över. Dock förtjänar jag en applåd om jag inte somnar på hästen nu!
 
Känt mig tom och nere hela dagen dock, fortfarande lite. Det är så mycket i mitt huvud att det känns som att jag inte tänker alls. Har inte koll på dagarna eller vad jag har planerat, allt bara flyter på i något rörig gegga. En vecka kan gå och det känns som att det varit 3dagar max. Läskigt är det.
Inatt ska jag iaf sova, har bestämt det. Länge! Med min Felix! 
 
5 minuter kvar tills lektionen börjar nu. Det här är mitt senaste klotter förresten.. jobbar med att hitta min grej, har inte försökt utveckla det ännu. Men det är på g. "Fult", kan det bli min grej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback