Superté

Hemma idag igen, mår dock bättre nu än igårkväll, shieet vad jag ville försvinna under jorden. Snorig, hosta, tappat rösten, ont i kroppen OCH migrän på det. Min kropp ba, ha-ha, nu jädrar! Så drar vi allt på en gång, varför inte liksom? Feber har jag iaf inte :) 
 
Håller på att kurera mig med något slags superté som mamma sa att jag skulle göra. Kanelstång, ingefära, citron och honung.. tror faktiskt att det hjälpt lite, vill tro det iaf! 
 
Men har allt för mycket att fixa idag och alldeles för lite ork. Måste packa också, osv, åker ju till Skåne imorgon med Felix och hans familj. Kommer bli helt sjukt underbart, har aldrig varit i skåne så är jättetaggad på det :D Hoppas dock jag får tillbaka min röst lite tills dess, är blyg vanligtvis, så behöver inte precis det där att jag är HELT tyst ist för väldigt tyst av mig. Orkar inte med allas jädra dåliga skämt för att man inte kan prata. fu. Typ.. 
 
Det vääääärsta är dock att jag missar dressyrlektionen ikväll ;( får ju inte anstränga mig, vill inte bli sjukare..... MEN jag vill ju så gärna rida Makur! wääääh ;( Dock måste jag rida Tatzy ikväll eftersom spekulanter kommer imorgon, men Tatzy får ju inte gå så hårt iaf så det dör jag nog inte av. Hoppas jag! Men bitter över dressyrlektionen. Hmpf.
 
Ah, Städa, åka och köpa hårfärg, färga håret och packa sen iväg till stallet för att ta hand om Tatz + kvällsfodra. Imorgon sticker vi till Skååååne! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback