Favoritfärgen, ej överdriv.

Jag älskar ju rosa, det är den bästa färgen. Helt klart! Så igår när vi var i centrum så gick det på just det temat - rosa. Skulle från början bara köpa en almanacka, men kände att jag behövde en penna också. Rosa såklart. Sen när jag såg hörlurarna och mobilarmbandet så kände jag bara "måste ha!". Mycket bra och väl investerade köp, otroligt nöjd ;) heh
 
Men jag älskar att ha en almanacka, känner mig sådär viktig ni vet :) Sen att folk kanske inte kommer ta mig på allvar när jag kommer där med min rosa, och skriver med en penna som matchar fint... det är ett annat problem. Det är ju stencoolt och dom som inte fattar kan väl dra eller nått :)
 
Pink, U like?
Almanacka 169kr, Akademibokhandeln / Penna 29kr, Akademibokhandeln / Hörlurar 99kr (rea), Kjell&co / Mobilarmband 29kr, Kjell&co / Mobilskal 20kr, Inn&Finn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback