Beauty is a fading flower

...tomorrow it might be gone.
 
DEN ÄR KLAR!!! Äntligen.
Efter att ha sprungit runt i hela huset för att hinna laga mat och fixa innan Felix kom hem, vilket jag ändå inte hann, så var jag rätt uppe i varv. Middagen vart ändå lyckad, lagade canelloni med kronärtskocka och pesto i, med egengjorda köttbullar till. Vart jättegott!!! (Förutom det faktum att jag översaltade köttbullarna lite hehe) Gjorde även gino till efterätt, aldrig ätit tidigare, men aaah vad gott!
 
Är stolt över mig själv, avskyr att laga mat egentligen, det är ju så stressigt dessutom. Men allt för Felix!... speciellt med tanke på vad han gör för mig, den där underbara personen :) 
 
Men kom som sagt upp i varv som fan, och har svårt att varva ner efter det. Som tur är lät Felix mig sitta med pennan en stund och rita, det är avslappnande för mig. Perfekt att  jag fick bli klar med min teckning också :) Är riktigt nöjd och den vart bättre än jag tänkte mig! Vad tycker ni?
Ursäkta kvaliten, har ingen scanner så måste fota och lägga in :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Så jävla snyggt!!!

Svar: Taaack! :D
Marie Krüger

2014-08-23 @ 00:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback