Framtidsdrömmar

Idag efter jobbet åkte jag och Felix ut på lite ärenden/äventyr. (Därav tystnaden)... Första anhalten var vid ett byggvaruhus (?) där dom hade ställt upp en 25kvadratare som man kunde kika på. För dom som missat så finns det en ny lag eller så som tillåter en att bygga en stuga på 25kvadrat, utan att behöva ansöka om bygglov. Inte helt insatt i reglerna, men ja, planen är att en sån ska byggas här på deras gård.. Om allt går som det ska det vill säga :)

Om så är fallet så blir stugan våran kojja en tid framöver. Visst, 25kvadrat är inte stort, men vet dom som bor mindre UTAN loft. I alla fall, vi kikade på en idag, och jag är så inspirerad! Ser framför mig smarta förvaringar och snygg, praktisk inredning. Tror det skulle kunna bli sjukt bra trots storleken! :) 

Hoppas det blir av, 'cuz I like! 
Meeen ah, sen vid typ 5 fick jag äntligen mat som blev lunch/middag. Min mage imploderade nästa... Och lite shopping gjordes från bådas sidor. Kan säga en sak om mitt - all pink! Visar imorgon ;)

Håller på o somna i skrivandes stund, så ber om ursäkt om luddigt inlägg... Gottgör imorgon... Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback