Got some catching up to do

Jobbat klart för dagen och är nu påväg hem till Elin för att fika och komma ikapp. Hon har varit på Öland över sommaren och ja med dålig kommunikation missar man mycket :) lite skillnad från när man träffade på varandra i stallet var o varannan dag :P

Såhär i bloggen skulle jag även vilja dra några väl valda svordomar över en sak som gör mig så himla ledsen, irriterad och faktiskt lite arg.. Men jag tror tyvärr att jag borde låta bli. Får försöka lösa det och få ett stopp på problemet på annat vis.. Måste bara komma på hur. Jobbigt det där. 

Får svära lite om det till Elin istället och sen lägga undan det tills jag vet hur jag ska fixa det! :) bra plan.

Elins fina pålle Satja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback