The snoozer

Jag är trött. I både huvudet och kroppen... jag fick det bekräftat imorse när jag sov förbi alla alarm och vaknade lagom tills att jag hade behövt gå till bussen. Har bra rutiner annars, men jag funkade inte imorse, helt enkelt. Chefen är snällast dock! Fick ledigt idag, hoppas hon förstår.. brukar aldrig försova mig såhär, mest bara kliva på fel buss. Usch, känner mig slarvig! 

Överlag är det mycket i huvudet nu. Försöker klura ut allt på dagarna, och drömmer helt sanslöst mycket på nätterna! Igår brann mitt hår upp, inatt var jag på en vattenpark, livrädd för ruschkanorna med 90graders vinkel. Förstår att jag är trött i huvudet!

Kroppen är mest från ridlektionen igår. Gick inte alls bra, dock bättre än förra torsdagen. Eeeh, orkar liksom inte skriva om det mer än så!

Försöker kickstarta den här fredagen. Piggna till, göra den bra. Börjar med en PW för att hämta hunden, och sen kanske hälsa på mormor o morfar. Ikväll kanske det blir födelsedagsfirande. Vi får se!

Kommentarer
Postat av: ♀ THE REVOLT ♀

Måste säga att du är sjukt söt :o

Svar: Höhö tack! :)
Marie Krüger

2014-08-29 @ 13:10:22
URL: http://TheRevolt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback