Tur att man inte är inbrottstjuv..

Vaknade i tid, tog det lungt och skönt.. Hade gott om tid, gick precis när jag behövde. Sen BAM så gick det åt helvete. Hur kan ens en nyckel fastna på det viset? Halvlåst och halvt utdragen. Kaos. Satt helt sjukt fast!

Hahaha alltså det är nog bara jag som kan lyckas med det här!! Fick ringa Felix mamma (bor ju hos dom atm) som ringde Felix styvfarsa som fick komma hit och hjälpa mig.. Efter lite våld fick vi upp låset!

Men jag behövde inte jobba idag, eftersom jag både missade bussen och har ont i ryggen. Får jobba ikapp dom timmarna någon annan dag, men idag är hög väldigt nöjd över att ligga i soffan. 

Haha alltså det där med nyckeln. Ska man skratta eller gråta?

Kommentarer
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

Haha otur. Hade en nyckel som fastnade o gick av där inne.. Bara å byta :(

Svar: Man känner sig lagom klantig! Skrattretande när snubben som "svärstyvfarsan" lämnade in låset till bara kliat sig på huvudet och sagt att det inte ens ska gå att göra så ^^
Marie Krüger

2014-08-08 @ 16:16:19
URL: http://ninnzan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback