Veckans...

Tänkte försöka få mer struktur och ordning här på bloggen, mer inlägg och mer varierat. Riktiga inlägg, och inte ba "eeh jag har jobbat klar nu. Trött osv.." som det lätt kan bli! Tycker ju verkligen om att blogga, speciellt när jag tar fina bilder och extra mycket när jag får fina kommentarer av er som kikar in :) För det har det verkligen blivit av med! 
Bland annat tänkte jag, på söndagar, köra igång med veckans bästa/sämsta.. dock inte det roligaste som jag skrivit upp på min blogg-inspo lista... men en bra start! Såå, here we go:
 
 
Veckans bästa: 
Den här veckan har varit riktigt bra faktiskt! Fått träffa min vovve efter 4 veckor isär, även hängt med fin vän och mina extrafarföräldrar som jag inte sett på ett tag. Mitt nya mobilskal som jag är helt förälskad i är också i toppen, haha är man knäpp då? ;) Men det bästa är nog att det var den 14e i torsdags vilket då betyder att det var exakt 20 månader sedan jag och Felix hittade varandra. Lätt det bästa! 
 
 
Veckans sämsta:
Det står mellan min extremt tomma plånbok, och det faktum att min rygg fortfarande strular... och pissmyrorna, aah dom var nog värst alltså! Hatar pissmyror som blir arga för att man gör sitt jobb. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback