Ah men typ

Har sån ångest över att året snart är slut, och jag känner mig precis lika värdelös som jag gjorde i början av året.. Har inte tagit tag i att hitta ett nytt bättre jobb, jag tar inte hand om mig själv och jag känner mig lika låg konstant som jag gjorde i våras. Värt liksom, men vart tog året vägen? Fan. 
2014 blev inte ett guldår precis, men ja såklart har det haft höjdpunkter, men jag kan bättre än såhär. Vill ha 2015 och en kickstart... Ett nytt jobb står högst upp på önskelistan, gymkort, körkort och en pålle kommer strax där efter. Kom igen 2015, show your sparkel!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag håller med, 2015 får fasiken ta och bli ett bättre år, 2014 har inte levererat som det skulle...

Svar: 2014 var visst ett måndagsexemplar..!
Marie Krüger

2014-12-19 @ 21:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback