Ungefär såhär




Satja får illustrera hur lycklig jag är över att det är fredag.. det känns ju förjäkla bra bara. 

Igår kom jag aldrig iväg till centrum, beställde hem 2 klappar istället.. Men det återstår en, som jag måste göra klart idag, annars är det kört! Så en tripp till centrum blir det efter att jag kommit hem från jobbet, sen är det raka vägen hem igen, till sängen, datorn och värmen!! mmmh

Dock ska jag jobba 1,5h imorgon också, men det är knappt märkbart. På kvällen ska jag och Felix nämligen kolla på En skam för Sverige, spännande.
Ha en fin fredag alla!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha härligt, tanten får ställa upp som glädjespridare :)

Svar: Det är hon bra på :)
Marie Krüger

2014-12-19 @ 21:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback