Tar tillbaka!

Sa i tidigare inlägg att det inte finns bilder på mig och Chivas, och att jag därför la upp på honom med en annan ryttare... det var en myt :) Hade helt glömt bort att jag faktiskt TÄVLAT Chivas en gång, fast då i hoppning! Haha det var lite roligt faktiskt, när jag tänker tillbaka. 
 
Såhär var det:
Zetra var halt, precis lagom till en tävling. Alltså dom som varit med om det förstår ju hur det är, astaggad på tävling och så bah.. ne. Så nej, där satt jag på lördagen medans alla andra gjorde sig tävlingsklara inför morgondagens klubbhoppning. Utan att vara anmäld.. när det på något vis kom upp att jag kunde tävla Chivas, för att ingen hade anmält sig på honom. Vilket var konstigt, då han typ är ridskolans bästa hopphäst.. Ja men varför inte liksom?
 
Så lite random så hopptävlade jag honom utan att ens ha suttit på honom tidigare! Vi fick tyvärr ett pet, men det var en riktigt rolig upplevelse ändå! Det här var ca 2 år sedan.
Förstår ni vad jag menar när jag säger kort häst? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback