Vänta, ska bara sova en stund till!

Jag är inte redo att sätta igång den här dagen riktigt ännu, det är så mycket som ska göras, fixas och donas. Skulle behöva vara på 3 ställen samtidigt, mej sålänge ingen uppfunnit en kloningsmaskin så är det måttligt omöjligt. Tyvärr. Och sen det där med att göra alla nöjda o glada och själv vara nöjd och glad och inte stressad. Det är en svår del, speciellt om jag inte får stressa (orolig för magen).. Usch!

Men i allmänhet ser dagen ut som så att jag ska till stallet, promenera Tatzy och sen släppa in alla hästar. Sen direkt till Felinda inne i stan för en tjejkväll och där efter 9 åka mot Dalarö för att fira en person som fyller år. Hade ju varit nöjd om allt det där hade ägt rum på olika dagar, och inte samma!

Men ja, jag får skylla mig själv, att jag är så värdelös på att tänks och planera. Tidsoptimist? Visst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback