En såndär lista

En bild på dig som inte är så hemskt fördelaktig:
Den här bilden är lite rolig, för jag minns faktiskt VARFÖR jag gjorde så.. Felix skulle bara fota mig lite snabbt bland alla fina löv, och så stod jag där och bara utbrister "jag vet inte var jag ska göra med mina händer!!" så jag stod där med händer som en kanin eller nått och gungade på dom. Helt normalt, jag vet. Hoppas ingen såg.. fast nu får ju alla se.. och dubbelhakorna är sexiga också!
 
En bild på dig som är mer fördelaktig:
Det här är från samma dag (bara säger så ni inte tror att jag går med samma kläder jämnt!) där jag lyckades vara lite mer seriöst på bild.. Håret ligger bra och jag ser inte dödstrött ut, eller arg, som jag brukar göra. En söt glad tjej liksom, lite så man vill bli sedd liksom ;)
 
Vad har du gjort idag:
Ja alltså helt ärligt? Jag ligger kvar i sängen...
MEN - jag har släppt ut hunden på baksidan två gånger faktiskt så att han fått springa lite, han vart glad! Den hunden älskar verkligen snö, och kommer ofta in med snö i hela skägget. Tokboll!
 
Och igår:
Ja igår var ju en jobbdag, som vanligt. Men om man drar mer i detalj..?
Jobbade i stallet på Ekhamra 9-12, innan jag åkte hem och chillade + fotade dom spejsade självporträtten ni kan se längre ner. Fick sen skjuts av grannen till ridskolan där jag skulle jobba 3 timmar till, som fritidsledare då! Efter det vidare till Tatz smom hade vilodag och sist hem till min sjuka kärlek för att mysa lite med honom :) En rätt bra fredag!
 
Vad har du för framtidsplaner:
Jag ska någon gång lyckas ta körkort, flytta ihop med personen jag älskar mest och leva länge med honom. Hur det ser ut på hästfronten är ju rätt osäkert, vi får se hur det blir efter sommaren.. antingen har jag kvar Tatz, eller så tar jag mig an en ny utmaning. Jobb vill jag satsa mer på foto, igen. För det är det jag vill göra! Och så vill jag jobba med hästar, därför ska jag någon gång söka till en utbildning som leder mig dit.. Och så vill jag upptäcka världen, men kameran i högsta hugg. Det vore kung!
 
En bild från i somras:
Den här bilden kände jag direkt att jag ville lägga upp när jag kom att tänka på den. På min kärlek när vi var ute med båten tillsammans och tog en promenad runt ön, det var så jädra mysigt, och han är så fin! För min sommar var verkligen jag och han, helatiden. Vi hade det så bra!
 
Vilken är din senaste googling:
Googlade en låttext att använda till bilderna på mig igår, för jag hade inte så mycket fantasi igår. "Bury all your secrets in my skin" någon som vet vilken det är? ;)
 
Vad står det i det senaste meddelandet du fick på Facebook: 
"Hur blir det imrg? :)" Min kompis fyller år och det blir utgång! Men tyvärr så följer jag inte med, ska upp tidigt imorgon och det sista jag behöver på morgondagens tävling är påsar under ögonen.. hah!
 
Vad åt du till middag idag:
Har inte kommit så långt än.. men igår åt vi saftiga hamburgare, för det var lättast att göra :) Vissa dagar är man inte lika engagerad som andra! 
(Gammal bild, hamburgermiddag till havs)
 
Vad köpte du senast? 
Oj, jag vet inte.. alltså räknas typ RedBull och så? För jag har nog inte köpt något utöver mat/dricka på länge!
 
Vad skulle du vilja lära dig?
Hmm, den var svår. Alltså jag skulle ju vilja kunna behärska foto fullt ut, även om jag kan det bra.. Men jag väljer nog ändå att lära mig köra bil asbra och allt teoretiskt.. så jag kan ta det jädra körkortet typ nu!
 
Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
Foto, bild, webbdesign, mediakunskap.. i gymnasiet dvs. Har aldrig haft mycket för svenska, engelsta och andra diverse "grundämnen"
 
Kan du åka skateboard?
Hahaha nej! Sist jag testade ramlade jag som fan och krossade min mobil som låg i bakfickan. Sjukt genialiskt att ha den där, vet! Men ah, inga mer kommentarer på den! Kan iaf "åka" skateboard, like a boss.
 
Den bästa frukten är:
Banan! Kan man ha i yoghurten med flingorna, blanda i kvarg med kakao, äta som den är.. godast när den fortfarande är liiite grön! Hade varit kung att vara apa och äta banan hela dagarna!
 
Och den bästa grönsaken:
Röd paprika, kall! Behöver inte säga mer, underbart.
 
Den bästa osten:
Prästost.. och mozzarella.. och fetaost. OCH hushållsost! Och.. alltså det var en jädrig oschysst fråga. Älskar ost!!!
 
Och den bästa gröten:
Mannagrynsgröt!
 
Är du en bra sambo:
Är ju inte riktigt sambo på det viset, även fast jag typ bor med Felix. Vi har inget eget ställe bara.. men jag får nog säga ja och nej på den. Kan vara väldigt slarvig och stökig, är dålig på att laga mat osv. Samtidigt som jag kan vara noga och duktig, överraska med att faktiskt laga fin middag och så. Kan dock inte hålla blommor vid liv, alls. Men jag låter Felix sova när han behöver det och väcker honom när han måste upp! Och jag tror Felix trivs med mig som jag är, slarvig eller inte ;)
 
Det grövsta brottet du har begått är:
Har kankse tagit någon godis någon gång som jag kanske inte betalade för... det var typ någon trendgrej när jag gick i 5-6an. Vad fan är det för störd trend egentligen?
 
En bild på förra årets bästa dag:
I London, med min kärlek. Ett helt år hade jag känt den finaste personen som finns då. Han är perfekt och dagen var detsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback