Not feeling too well

"Hej dagen, är det okej om jag pausar dig i ca 2 timmar och sover en stund?"
"Nej, det är inte okej. Lata fan!"
 
Okej kanske inte så, men jag vet inte, jag känner mig så sjuuukt sliten. Sover typ dåligt och äter dåligt just nu. Flänger fram och tillbaka helatiden känns det som, vill ju fan hinna andas också! Visst, jag jobbar bara 30h i veckan, men det är på två olika ställen, måste gå och åka buss + att jag tar hand om Tatzy varje dag. Att jag tycker mina jobb är så galet tråkiga just nu (speciellt ena) suger ju ut all motivation och jag bara tar mig igenom dagen, gör inte det bästa av dagen alls!
 
Längtar tills Tatzy ska sättas igång, det kommer ändå vara roligare då, tror jag! Och hoppas jag får rida Loppan lite ibland. Jag måste få röra på mig för att må bra.. och då räknar jag inte in mocka, släppa ut hästar och promenera till jobbet. Hatar att röra på mig på alla vis, förutom när jag rider el gymmar, vilket jag inte gör längre iof.
 
Men nu ligger jag iaf i sängen, helt slut. Somnar snart fast får ju inte heller, måste städa, måste ta hand om hästen, måste tvätta, måste svara massa mail, måste måste måste.. osv. F-that.
Oh those fresch days, minns dom nästan inte längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback