Med en djävul bakom örat

Hopplektion, terminens sista, och banhoppning. Med omhoppning. Ajdå, där kom vinnarskallen fram i lilla mig, nog fan skulle jag visa att stora Makur kan! Och ja det gör han verkligen!!!! Min djävul bakom örat hetsade mig lite kanske :P

Synd bara.. att piloten var så förjädra slarvig idag, och helt ur synk. För illa red jag idag, såhär många rivna bommat har vi inte haft någonsin tror jag, plus ett stop för att jag var dålig! Min vinnarskalle svär högt fast tyst, vill ha revenge, såklart att det var sista lektionen idag?! Haha satan.

Äsch, två svängar gjorde vi väldigt bra, och Makur tyckte det var kul att hoppa utomhus iaf :) finkillen, kommer sakna att hoppa honom helt sjukt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback