Bekräftelse

Idag hoppades Tatz utav Jackie, som tidigare torsdagar. Idag är jag så stolt över Tatzy för hon var väldigt duktig.. men jag är mest stolt över mig!

Ni vet den där bekräftelsen man får när man står på marken och ser ens häst få under en annan ryttare.. Och tidigare problem som att den inte tar stöd villigt eller fattar rätt galopp, dom finns knappt där! Det är liksom, att man klarat av att jobba förbi det!
Och när någon duktig och mer rutinerad ryttare som red henne redan förra våren första ggn och även i höstas.. säger att man har gjort ett jättebra bra jobb! Så stolt i hjärtat, så glad.

Just idag känner jag mig inte lika värdelös, självförtroendet lite bättre. Glad! Taggad på dresdyrlektion nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback