I väntan på husse

Har precis rotat fram min säng.. Bokstavligen! När man aldrig sover hemma blir det istället en avlastningsyta. Där hamnar allt man bara kastar av sig när man kommer hem. Funkar väldigt bra, tills dagen då ens pojkvän ska iväg på bio och kommer hem sent. Nej, känner inte för att åka till hans päron och vänta på honom där ;)

Har även rotat fram mina handledsstöd.. Alltså jag var så glad att dom hade slutat strula, så börjades det igen. Imorse var vänstern så domnad att jag inte kunde trycka på "hem-knappen" på telefonen.. Och det är ju inte ens svårt! Skärpning nu, måste bli bättre på att ta hand om min kropp :)
Jaja, ligger och väntar på Felix nu iaf, tillsammans med mina två andra favoritkillar! Så skönt att Zorro börjat acceptera att Doby bor här, och ligger där han känner för att ligga! Doby tycker Zorro är läskig dock, för att han ignorerar hnm.. men mest av allt vill bara Doby gosa med honom! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback