Inga kissar på bordet

Hon är rätt äcklig den där Inga, så kan man ju inte hålla på! Hehe.. he.. hehehe.. hehe.
Nä men skämt o sido, det här är katternas favoritplats i köket, tur att vi väldigt sällan äter vid det matbordet, hade varit rätt onajs då. Tur också att dom är rätt söta våra kattisar, Zorro är finaste, men Aramis är söt! Han ser lite ut som en kattbebbe, även om han snart är 4år. Vet inte hur jag skulle överleva utan djur i mitt liv, lite kattgos på förmiddagen efter jobbet, det kan hjälpa mycket. Lite värme, åh älskade katter.
Kände mig lite tvungen att fota Aramis när han satt där och chillade galet!

Kommentarer
Postat av: Adine

Vilken sötis!

Svar: Jaa, o han vet om det ^^
Marie Krüger

2014-03-18 @ 18:44:50
URL: http://lundahlfoto.blogg.se
Postat av: Bea

Det är samma här, äter nästan aldrig vid matbordet och visst är det tur ... Min kisse vet att han inte får vara uppe där, men givetvis smyger han upp när han tror att ingen ser ... Vilket märks med tanke på hur mycket katthår som ligger på det bordet! :)

Svar: Vi har gett upp om att säga till våra katter om det, dom gör ändå alltid som dom känner för :P
Marie Krüger

2014-03-20 @ 09:41:15
URL: http://classiclady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback