Pretty in pink

Det blev en del förändringar i schemat, Tatzys alltså.. Skulle egentligen ha jobbat över idag och pga det inte hunnit med Tatz, hon skulle alltså ha vilat idag. 
Men pga min axel så klarade jag inte av att göra 30 höpåsar och slutade därför vanlig tid.. Rätt skönt ändå, förutom det faktum att axeln krånglar ;)

Men just nu är jag iaf påväg från stallet, och en nylongerad Tatzy står och käkar lite nöjt i boxen. Lät henne bara trava lite på linan några varv, trött var hon iaf :P vart jättesur när jag bad henne kliva på lite mer, snuttan. Haha.

Sjukt söt longerings-outfit fick hon ha idag!! Älskar mitt schabrak!

Kommentarer
Postat av: Viola

åh superfint:D
Kolla gärna in mitt inlägg med övningar för en snygg och vältränad rumpa:)
Hur som helst så hoppas jag att du får en fin dag!

Svar: Jaa, riktigt sockersöt vart hon :)
Kikar in!
Marie Krüger

2014-03-07 @ 15:36:03
URL: http://weightless.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback