Skrattar högt

Haha sitter och kollar på Top Model Sverige medans jag väntar på Felix.. seriöst, dom där som bara "ha jag kan, dom andra är värdelösa, fattar inte varför dom inte väljer mig? Idioter." Man ba... va?
 
Aja, ridlektion?
Jo men det gick ju faktiskt väldigt bra idag, små små steg frammåt tar vi, Chivas och ja. Lotta tror vi kommer hitta varandra ganska bra med lite tid, och trivas ihop. Det tror jag med! Börjar hitta stöd, takt osv.. men det är svåååårt! Han luras lite när han tappar takten o flyter iväg, man känner liksom inte det som ryttare, för det blir inte ens obekvämt. Så jag måste lära mig känna det där ordentligt, men det kommer ta tid!
Men jag är nöjd, fick rida i en dressyrsadel idag så allt vart så mkt lättare då, så skönt! Tvingade mig själv att rida med läder (mitt största problem) när vi skulle sitta ner och det gick ju okej men blev spänt. Där tappade jag bort Chivas lite osv.. men over all så är jag nöjd :) Ååh vad händer? Mitt självförtroende ba heeej längesen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback