Välkommen in i väskan


Det är ändå rätt intressant att se vad folk har i sin väska, det skiljer så stort från person till person.. Dock är det säkert ett väldigt tråkigt inlägg, men deg överlever ni!

I min väska finns det:
plånboken / sminkväskan / ett stycke halsduk / deo och body mist / mobilladdare (!!!!) / trassliga hörlurar / en (!) ridhandske / kära goa almanackan / ett bra gäng hårnålar och hästsnoddar / en "liten" nyckelknippa / trosor med dansande flodhästar på / ätbara saker som riskakor, Berry boost och tuggummi, ifall godissuget anfaller.

Closeup plånboken:
Dom vanliga korten / mängder av kvitton / småpengar / voltarensalva<3 / mina fina örhängen / en tom alvedonförpackning / fler hårnålar

Closeup sminkväskan:
2 olika mascaror / concealer / försvarets hudsalva, för mina torra fingrar. / mineralpuder / brynpenna / flytande eyeliner och penna / random ring / en till hårnål / någon äcklig papperstuss / söt rosa spegel / pincett


Och det var typ det.. Nu känner jag mig lite exposed. Haha. Finns det något som ni absolut alltid måste ha med er i väskan varje dag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback