Vårdag på stan med kärleken

Har haft en sån underbar dag inne i stan med Felix, vi gick runt i gallerian, drack chailatte, åt god lunch och avslutade med en glass. Fick även med mig lite hem lite grejer, två planerade köp och ett impuls på rea, gillar rea!! Nä men har haft en riktigt fin dag, synd bara att vi kom till stan så pass sent och inte hann njuta av all sol som vi hoppats på! Hade såklart kameran med, så jag bjuder på några fina, för att skryta lite hur gött vi haft det :)
 
Kofta 50kr från H&M (rea)
Solglasögon 69kr H&M (likadana som på översta bilden)
Kängor 349kr SkoPunkten (någon dag ska jag äga äkta dr.Martens!)

Kommentarer
Postat av: Clara

Fin blogg, kolla gärna in min o lämna en kommentar :)

Svar: Tack :) kilar in!
Marie Krüger

2014-03-09 @ 21:30:18
URL: http://claradahlborg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback