Busunge på besök

Jisses, vilken jobbig vecka. Eller kanske inte jättejobbig, den har ju gått fort, men jag är så trött nu denna fredag! Tänkte tjuhu, äntligen helg!.. full av tävling och funktionärande. Fast jag ska vara mer fotograf än funktonär, och det är ju aldrig fel :) 
 
Veckan då? Stona på jobbet går ute på nätterna nu, vilket är likamed att jag bara har två hästar att mocka åt och har massa tid till att rida, promenera och fixa hage. MYCKET mysigare än att stå i stallet 3h :) Har ju hunnit rida lite, på Tatz och Makur. Tatzy fick ju en minivila över helgen, för hon var aningens knäpp förra veckan, men igår var hon fin! Skönt! Makur red jag dressyrträning på igår, kändes väldigt bra mot slutet vilket ger en bra laddning inför morgondagen!
 
Imorgon är det ju lokalhoppning på ridskolan, ska bli SÅ himla kul! Är verkligen jättetaggad och känns så mycket bättre än när jag tävlade Zetra. Men då var också mitt självförtroende i botten, och nu är det väldigt mycket högre. Ja, det känns bra! :D
 
Jajaja... haft besök här hemma, en mellanpudel, en busunge och päronens 2 bekanta. Klart jag inte kunde hålla kameran i styr när Edwin satt och gjorde miner o hade sig! Hah
 
Lovar också att jag ska ha bättre koll på mina omedvetna bloggpauser.. vad hände liksom? Tomt sen i tisdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback