När husse är borta

Godmorgon ni! Ja, jag säger godmorgon redan nu, 10 i 7 en lördagsmorgon.. faktum är att jag vaknade lite och nu inte alls kan somna om, men jag vill väldigt mycket göra det. Är toktrött!

Lär väl vara för att jag inte har min Felix att krypa nära, krama och sen somna lugnt bredvid.. det är typ det bästa som finns när man vaknar upp på natten, hans värme!
Men som substitut medans Felix är borta över helgen har jag ju min hund!! Min hund som antingen lägger sig väldigt obekvämt tvärs över mig eller sprattlar som en tok. Hm, inte så konstigt att jag inte somnar om iof! ;) men han får ju bara sova i sängen när husse är borta, då tar vi ju tillfället! Fluffigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback