Bästa hästen!

Idag nollade vi båda rundorna, bästa Zetra som hoppar allt alltid! Hur fel vi än kommer... och idag, då kom vi fel på mååånga hinder första rundan! Haha helt sjukt, han var inte ärligt framåt utan sprang bara på, sprången vart helt sjuk och jag var stel som en pinne. Min sits är inte som vanligt, ser jag på bilderna, och kände jag på banan. Fötter flög åt alla håll, knappt någon böj på höften osv. Fult! Sen finns det en helt sjuk bild där jag ligger ner på Zetras rumpa över bilden xD hahah måste visa, det vart SÅ fel på det hindret! '

Men vi blev klubbmästare på ridskolehäst ändå :D skitkul och jag är så nöjd med Zetra som verkligen är kung! och ball!!! Har jag nämnt det tidigare? ;) 

Känns bra, våran sista tävling tillsammans. Men är sjukt sorgligt och jobbigt. Tills nästa termin så slutar jag på ridskolan nämligen, och jag har världens seperationsångest från Zetra! Men det är pengar som är frågan, det är ju sjuuukt dyrt med ridskola och jag jobbar inte så mycket. Hittills har jag haft råd, men nu när jag ska flytta ihop med Felix funkar det inte. Sjukt jobbigt, har ridit där i 15 år, och har ridit Z i 3 år. Fan... svårt att smälta att jag inte kommer kliva in på hoppbanan med Z någon mer gång. 

Älskade häst <3 Tack för alla stunder med dig, du är helt klart bäst! 
Lägger upp fler bilder någon annan dag (även failbilderna.. lovar!!) för nu vill jag bara ta det lungt, och ladda upp inför en ny jobbvecka!

Titta förbi sitsen och kolla på den snygga hästen istället! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback