Hoppkursen idag

Idag var det sista omgången av hoppkursen.. att jag red var kanske inte helsmart pga att jag är jättesnorig och matt i kroppen nu.. men satan vad bra det gick! Zetra går från klarhet till klarhet och det är jättekul just nu :) Några riktigt bra språng vart det, blir glad i hela kroppen av den känslan när man flyger över hindrena, helt samspelat. Fina fina Zetra! 
 
Men nu blir det att dricka sånna där brustabletter för att stoppa förkylningen, för den var inte bättre precis :P hehe... men är man en krigare så är man. Imorgon blir det tävlingsförberedelser och banbygge, det tar jag mig igenom också tror jag. Startar upp dagen med thaimat bara så blir det superduper :) 
 
Ett stort plus för denna fredag är att jag sålt ett gäng tävlingsbilder, SÅ KUL :D Det blir någon slags bekräftelse liksom, och får höra så fina ord. Tack alla som tar er tiden att berömma mig, blir superglad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback