En bättre fredag

Sitter i soffan med chips i skålen och film på tv'n. Bredvid mig har jag min livs kärlek, har det sådär superbra!

Det blev en mysig uteritt med Elin idag, även fast vi red vilse och hade oss. Haha det är inte lätt när man är ny i omgivningen! Men vi hittade hem tillslut, och tog då en liten runda i ridbanan. Hästen jag red (Dansan) har tydligen fjompat sig, typ vägrat gå in, tvärnitat i hörnen o så.. Hon tyckte inte ridbanan var särskillt kul alls, men med en bestämd röst (och lite morrande) så gick hon tillslut förbi alla hörn fint :) lilla fishästen!

Nu ikväll har jag lagat lasagne (har börjat tycka det är lite kul med mat..) och fixat inför imorgon. Då ska jag nämligen iväg och fota en wester-tävling! Helt utanför min comfort-zone, men spännande :) wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Hihi kul bild! Kram på dig! :D

Svar: Hehe tack ^^
Marie Krüger

2014-09-06 @ 07:55:22
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback