Sova snart, inte än.

Det är ju ändå rätt logiskt - gå upp 2h tidigare, bli trött mycket tidigare på kvällen. Tror dessutom att jag sov rätt oroligt inatt, baserat på den enorma tovan jag hade på bakhuvudet när jag vaknade.. haha. Var som en zombie påväg till bussen, så det är inte så konstigt att jag håller på att somna nu, 3h stalljobb och 1h fotojobb senare.
 
Fotojobbet gick bra iaf, ska eventuellt fota några fler bilder på fredag, eller någon annan dag, men då blir det på familjen. Helt okej för mig att fota mer, hehe :)
 
Funderar på att lägga ut en före-efter bild på någon av dessa, kan tänka mig att det är kul att se. Det ligger rätt mycket bakom dom där stilrena hästporträtten med kolsvart bakrund ;) Vore det intressant tycker ni? 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna o Chiccan

Alltid intressant att se hur man väljer att göra efterarbetet på bilderna tycker jag eftersom alla gör olika! :)

2014-09-18 @ 18:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback