Lång lördag

Aaah, äntligen påväg hem! Det blev en lång dag, med western-tävling och stallchill. 
Hann vara hemma i ca 30min innan jag åkte till stallet tidigare. Lovade Elin att ta hand om Satja idag nämligen.. sagt och gjort. Promenerade även lilla Dansa på ridbanan för att hon bara ska vänja sig, liksom så lätt att göra när man har en halvtimme till övers! 

Dock märkte jag två saker: 1) hon tycker inte om varken hästgodis eller sockerbit.. whatsupwhitthat? 2) hon har inte så mycket gnista. Skitsöt och har sin charm, men hon verkar inte tycka att livet är särskillt glittrigt. Det måste ändras på!

"Ägaren/omhändetagaren" sa att jag får låna henne flera gånger.. vilket jag definitivt tänker göra! Hehe typ låna henne massa gånger och sen omvandla henne till mitt projekt? ;) bra plan!

Men hon är rackarns söt alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback