Mellis är min favoritmåltid!

Har precis satt mig i soffan med datorn i knät, för att ta tag i lite saker. Bilder som ska skickas och fakturor skrivas, work work. Ska man säga work after work kanske? ;) 

Blir lite dyster när jag ser vädret utanför.. men solen har ändå visat sig idag, tillskillnad från igår. Då var det ju riktigt ruskigt, lite extra när jag skulle cykla till bussen igår morse. Himlen öppnade sig och jag kom till jobbet plaskblöt... tur att chefen är schysst och lånar ut kläder! Haha.
Har ju inte varit aktiv här, varit lite omotiverad och då känner jag att det är bättre att låta bli. Men nu sitter jag här och är väldigt pigg på allt, kan vara den underbara mellisen jag precis tryckt i mig :) Frukt, o'boy och det godaste brödet som finns - färskt från affären, med tranbär i.. Så gott! 

Har missat att skriva om hopptävlingen och hopplektionen.. men kan säga att Zetra har hoppat som en kung, han är helt sjukt fin just nu! Igår på lektionen kändes det bara så himla bra, även om jag var lite stel. Blir så glad över att vi hittat tillbaka till varandra, och känslan av att gå in på tävlingsbanan tillsammans igen var oslagbar. Tycker om oss!

Nu ska jag fortsätta med allt jag har och stå i.. och om vädret skärper sig, dra ut på en powerwalk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback