Min egna nödutgång

Är bara på segt humör och konstant irriterad just nu. Det är lite jobbigt men jag försöker göra det bästa av det och bara tänka på mig. Försöka hålla mig själv glad så pass mycket det går. Vill jag ha choklad? Ja då äter jag choklad. Just nu känns ingenting särskillt lockande förutom att sitta i soffan på glasverandan med musik i öronen, och pennan i handen. Ritar lite från huvudet, blir kanske inte sjukt snyggt men det är inte det som spelar roll just nu! Bara låta kreativiteten leva och omfamna den lugnande effekten tecknandet har på mig. 
 
När jag behöver fly lite från allt finns det inget bättre än att lyssna på bästa musiken och bara fokusera på det jag skapar med pennan. Ingenting annat finns då, det är skönt.
Vad är eran flyktmetod från verkligheten? Berätta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback