Stolt! Nya mål.

DET DÄR... det kändes bra! 
2,5km på 18min är kanske inte mycket för andra, men för mig som aldrig springer annars, så känns det stort. Ryggen och hälsenan värkte lite grann, men jag körde på. För att jag har världens bästa motivation som springer bredvid mig, för med honom vill jag kämpa. Alltid. 3 "pauser" blev det idag, första gången ca 7. Det känns så härligt när saker bara går bättre och bättre :) 
 
Tänkte bara blogga lite mer klokt medans Felix står i duschen (det måste nog vara det bästa med att springa... duschen efter!) sen blir det nämligen mat, mys och fruktsallad! Diggar denna fredagskväll regält :D
 
Målet just nu är att försöka springa minst 2ggr i veckan, till en början, och de dagar som jag inte rider lektion så ska jag försöka gå en snabb powerwalk. Så om vi säger nästa vecka, när jag kommer rida lektion 3ggr, och tävla en ggn, så behöver jag bara ta powerwalk en dag. Fattar ni? Mest av allt vill jag hitta tillbaka till min vanliga form, och kropp. Kroppen som var ganska fast, utan muffinsmage som sticker fram ovanför byx-kanten.
 
När jag når mitt mål så har jag kommit på vad jag ska belöna mig själv med - ett bar ashäftiga ridbyxor... knallorangea! Hur ballt? För jag tycker att när man når sitt mål så förtjänar man något fint :) Det blir roligare då.
 
Mennnnn nu är det dags att logga ut för ikväll, men tillsvidare så tänkte jag bjuda på två bilder från onsdagens fotojobb. Hur söta är dom inte, dessa två hästar!? Sefard (den bruna) blev 100ggr bättre på bild än jag någonsin kunnat tro, och lilla a-ponnyn Dali blev även han riktigt snygg :) kul när man lyckas få fram deras bästa sidor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback