Val-ångest

Det är tur att man inte är efter.... Så ni som inte är det, grattis! Själv så är jag det, och har ingen koll. Det här med politik pratar jag om, för i mina ögon har det typ blivit fult. Allt jag ser är smutskastning, puckade åsikter och hånflinande partiledare. Valaffischerna tycker jag bara är så fula och dom sitter ÖVERALLT!!! Jag får typ panik av det, och alla som frågar "vad ska du rösta på?"... Eh, jag vet inte? 

För jag har aldrig varit särskillt insatt, och när det är första gången jag ska rösta blir det ju svårare. 
Har faktiskt FÖRSÖKT kika runt lite efter något som tilltalar mig, men jag blir mest förvirrad. Haha. #huvudvärk

Äsch, jag får rösta på Kalle Anka... Snälla säg att det är fler som har panik över imorgon!! x)

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Om du är fullständigt osäker så kanske du ska låta bli.?

Svar: Ja, rösta blankt låter som ett tryggt alternativ just nu :) snackas ju om att dom räknar dom blanka rösterna osv också..
Marie Krüger

2014-09-13 @ 17:22:34
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Anette

Ska det inte stå "Strawberry hair, like she just doesn't care"..? :-)

Svar: Nej, det ska vara "I" ist för "she".. glömt ändra bara
Marie Krüger

2014-09-13 @ 23:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback