Bland alla Sthlms fotografer

Har massor av bilder som ska upp hör, både från i tisdags och idag... MEN min dator är seg och så snart jag är klar med bilderna så ska jag sova!!! Klockan är way to much. 

Minns inte vad jag har skrivit om vad, men idag har jag iaf varit på fotojobb inne i stan, mitt bland alla hundratals människor, under ett tak av rosa blommor. Är väldigt nöjd med vissa bilder faktiskt, trots att det var knepigt. Tyvärr så hann dom jag fotade åka hem 5min innan jag hittade ett ställe med magiskt ljus och bakgrund. Typiskt. 

Ska sätta fart och göra klart bilderna så att jag får sova någon gång. Har ju ytterligare en jobbdag att överleva! Måste bara be min dator att stressa lite först, den är seeeeeg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback