Så var helgen snart slut

Usch, att det är måndag imorgon är ingenting jag tycker är sådär superkul.. har haft en ganska lugn helg, det har liksom inte hänt särskillt mycket. Idag har jag bara varit i stallet, ridit båda hästarna. Det gick ganska bra, förutom att Exet ömmade i hovarna när vi red ut. Slingan var superhård på sina ställen, och hade stora stenar, det tyckte inte han om alls. Så framöver får det bli mycket på banan, om jag inte hittar någon bra stig eller så i skogen. 
Valle var pigg, inte konstigt med tanke på att han inte gått på en vecka, men jobbade ändå ganska bra. Är nöjd med honom, och det är stor skillnad från när jag började rida honom. Han har kommit ner mer på jorden, så snart kan jag börja arbeta påriktigt :) 
 
Igår var jag iväg till norrtälje för att fira Felix morfar som fyllde 75. Mycket bilåkande, och stillasittande, men jag hade i alla fall med mig kameran så att jag inte blev fullt uttråkad och knäpp i huvudet. Tänkte att jag slänger upp några random bilder! Blev mest bilder på djuren, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback