I björkhagen

Nikon D700 / Nikkor 70-200 2.8
 
Sorry, men jag kan inte låta bli att slänga upp fler bilder från bröllopet där jag var andrefotograf. Är lite löjligt stolt eftersom det var mitt första bröllop, och vill bara fota meeeera! Björkhagen vi var i på Ekeby gård var helt perfekt, så somrigt och mysigt. Blommor och gröna blad överallt. Dom tre första bilderna här var det förstefotografen som "ställde upp" dom, dom två andra fick jag dirigera lite.. lite svårt, jag är inte superbra på göra mig hörd alla gånger. Jobbar på det! Men underhållande var jag nog, då jag låg i gräset och lurade, likt ett lejon. Ville få med blommorna fint i förgrunden, då får man offra sig lite ;) 
 
Åh, vill göra det här igen! Det var tryggt att få vara andrefotograf, att ha en förstefotograf att ställa sig bakom, iakta och lära sig från. Att fota - det kan jag. Att dirigera och placera - det är jag alldeles för noob och osäker för. Som sagt så jobbar jag på det, något som bara kan bli bättre på av att träna. Tack Tanné för att jag fick jobba med dig, det var grymt! 

Kommentarer
Postat av: Louise

Oerhört vackra bilder!!

Svar: Tack så mycket :D
Marie Krüger

2015-07-01 @ 16:19:40
URL: http://louisewellander.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback