Dåligt första intryck

Är det någon mer som vaknade tidigt imorse, hörde det högljudda regnet mot fönstret och bara kände att man ville gömma sig under täcket och hoppa förbi den här dagen? Det gjorde iaf jag! Regnet har gått förbi nu, solen tittar fram, men jag hade förväntat mig mer av junis först dag. Faktiskt. Inte fullt imponerad av att börja dagen med att cykla till bussen i sånt ösregn så att regnbyxorna läckte igenom. Haha, usch!

Spänningshuvudvärk på det, så positiva ligan är jag inte med i... men jag har en schysst vecka framför mig, så försöker se framåt! Längtar mest efter att värktabletterna börjar verka dock ;)

Har jobbintervju, övningskörning, lillebrorsans student, fotoassistent-jobb och hopptävling att se fram emot denna vecka. Tror det kan bli bra, håller tummarna extra hårt för tisdag, lördag och söndag!!!

Screenprints från igår, på otroliga lilla Loppan! Ska skriva lite om det - senare, och bjuda på en film från hoppepasset :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback