Emmie & Lord Dino

Nikon D700 / Tamron 70-300mm 1:4-5.6
 
Hade helt glömt att jag följde med när duktiga Emmie var iväg och tävlade i slutet av maj. Fina ekipaget, Dino är så snygg! Förredetta hopphäst egentligen, men med hans och Emmies jävlar annama så har domlevererat stenhårt på dressyrbanorna - sjukt impad av dom! 

Tyvärr så hade jag endast mitt värdelösa objektiv att jobba med, men man får göra det bästa av situationen. Skulle såååå vilja äga ett sånt objektiv jag brukar låna ibland. Men det är inte billigt, det här.. ska börja samla på stenar istället!

Kommentarer
Postat av: Tinna

Fantastiska foton i hela bloggen!! <3

Svar: Ååh, massa tack!
Marie Krüger

2015-06-25 @ 23:14:59
URL: http://oscarsnominerad.se
Postat av: C

Du tar otroligt fina fotografier :D Fota häst kan inte vara lätt, något jag själv är väldigt sugen på att pröva!

Svar: Tack så mycket :)
Jag tror det är svårare om man inte är hästmänniska, och vet vilka steg och vinklar som är "snyggast" på hästen.. men man kan nog lära dig det även om man inte är hästmänniska egentligen :))
Marie Krüger

2015-06-26 @ 10:32:58
URL: http://iamcharlotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback