Glenns Orkester

I början av maj blev vi bjudna att se Glenns Orkester inne i stan. Jag hade ingen aning om vilka dom var, men Felix har sett dom sedan han var jätteliten, så jag följde snällt med :) Haha nu i efterhand skulle jag väl säga att dom är lite som en vuxen-version av smurfarna. Gör covers på låtar och byter ut många ord till sitt namn "Vi vill ha Glenn! Vi vill ha Glenn! Vi vill ha Glenn! Och det vill vi nu!" Haha lite löjligt kanske, men ah det var en trevlig kväll faktiskt :) Började med tapas till middag och sen drog vi vidare till konstert-stället där vi drack goda drinkar innan Glenn gick upp på sen. Bra kväll, trots att jag var galet trött efter ett fotojobb och en lång dag :)
 
Fotade lite under konserten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback