Förvirrad

Imorse vaknade jag av Felix alarm som började tjuta kl 7. Han reagerade ju såklart inte, men jag vaknade till, kollade på klockan och flög upp som ett spjut i tron om att jag nästan försovit mig.... nej där hänge inte huvudet med riktigt, för jag går ju egentligen upp kvart i 8! Bra där Marie. Tur att Felix påminde mig att jag hade 45min kvar...

Måste påstå att veckan har rullat riktigt fort, det är ju redan torsdag, imorgon fredag! Då ska jag åka och rida favorithästen - första gången på 1,5 år :D

Blööh är ruskigt trött och vet egentligen inte riktigt vad jag ville skriva. Är snart framme på jobbet, och roligare än så är det inte. Är glad att vädret åtminstone levererar, när livet inte riktigt gör det. 

Måste skaffa färger och penslar också, så jag kan börja måla smart!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback