Fredagsfeeling

Är det för att vår varma, älskade men oh så blyga sol har vågar visa sig? Jag vet inte, men det känns som fredag! Asnajs egentligen, sämst bara att det inte är fredag och få lägga sig ikväll med helg framför mig. Men jag får njuta av känslan åtminstone! Låtsas lite. 

Är lite sådär extra glad idag, för jag har mina favvoridbyxor på mig. Liten grej att vara glad över kanske, men dom har varit trasiga sen i typ somras, och jag har saknat dom! Tog tag i att laga dom nu, trodde egentligen inte det gick, men allt går om man vill, visst?

Hur många köper egentligen nya prylar när något har gått sönder, istället för att försöka laga? Hands up, jag har tänkt mycket så med. Men vafan, går grejerna att laga lite snyggt kan man lägga pengarna på annat kul istället, liksom. Så istället för att köpa nya jeansridbyxor för 800kr så har jag lagat dragkedjan och knappen, och det slipper svida i plånboken! Skönt. 
Älskar dom här byxorna. Alltid varit stort fan av ridbyxor i jeans! Fab. 

Är påväg till Fjärtis och Vilda Valle. Båda herrarna ska ridas på ridbanan, den ena fokus på att vara allert och mjuk, den andra fokus på att vara chill och lydig. Kontraster. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback