Nya solglasögon

Var iväg till centrum idag efter jobbet, då min mobilladdare dog igår och jag inte hade någon extra här hemma. Såklart köpte jag en ny rosa, man måste ju se att den är min, haha. Nya solglasögon behövde jag också, dom från förra sommaren är repiga och tråkgia. Nya behövdes verkligen! Hittade ett par perfekta, supersnygga runda brillor. Var bestämd att jag skulle ha runda, äääälskar snygga runda solglasögon! Ett glasögonfodral, lite underkläder och en lång mysig kofta fick också följa med hem. Tröstshopping när den är som bäst. En chailatte på det också, så blir man lite lite gladare i själen iaf!

Solglasögon - Cubus 99kr / Glasögonfodral - Lindex 23kr

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilka snygga! :D

Svar: Ja, är helt kär i dom :D
Marie Krüger

2015-03-19 @ 23:17:02
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback