Så gick det med det

Fick ett sms imorse från mamma, hon är sjuk. Feber och sånt där icke kul.. ingen helg ute på sjön för min del alltså, vilket är jättetråkigt då jag såg fram emot det. Men jag är ganska nöjd över att jag inte stannade uppe inatt och packade, som jag tänkte göra om det inte varit för att jag somnade. Hehe. 
 
Har iaf snott hunden ikväll så att jag inte är ensam hemma, han och jag ligger och kramas i sängen framför film, och äter chips (jag, inte han). Sånt där som man får göra när herrn i huset inte är hemma, så jag ska ändå inte klaga :)
På söndag hinner jag dessutom kolla på när en kompis tävlar på Solvalla, vilket även det ska bli kul! Bara dom håller sig till trav denna gång ;)
 
Hade hoppats på att kunna ta en skön promenad genom ön och leta lite svamp, som sist jag följde med ut. Får istället nöja mig med att kika på bilderna från den gången! Då tog jag, pappa och vovve en runda på Ägnö för att plocka lite av skogens guld. Det är så mysigt att plocka svamp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback