Spräckt

Puh, vilken stressdag det har varit! Jobbat och lunchat i tre olika stall (thank lord för olika lunchtider!), därmed åkt buss 5 olika gånger, varit så kissnödig att jag nästan gått sönder två gånger och beräknat fel hur mycket mat (smörgåsar och kall phadthai) jag behövde ha med mig = dödshungrig. 

Sen på det så tyckte min telefon att ett svanhopp rakt ner i betongen var en bra idé... det tyckte inte jag. Den landade nämligen rakt på översta hörnet och den enkla sprickan som förut gick rakt över skärmen har nu en hel drös med kompisar där uppe i hörnet. Såklart ramlade min plast av igår, tror inte det hade blivit så farligt annars.. frontkameran är numera obrukbar då sprickorna gick rakt över. Dessutom har jag tejpat hela framsidan med eltejp (i brist på allat) för att hålla allt på plats. Jippi, precis vad jag och plånboken behövde. 

Men jag fick en skön joggtur med fjärthästen Silver (aka medryttarhästen), efter allt kaos, så nu känner jag mig mer lugn i själen :) han är min nya kompis, sen i typ slutet på augusti. Vi klickar jättebra och han utvecklas helatiden, och ägaren är jättetrevlig, tror jag har hittat ett super-samarbete! Känns super såhär långt :D
Får skriva mer om fjärtis någon annan gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback