Arga pissmyror och superglad hund

Har haft krig mot myror idag på jobbet. Dom tyckte inte alls om att jag kom och rev upp deras bon som så lägligt låg där jag rensade bort ogräs. Extremt missnöjda attackerade dom mina armar, bet och hade sig! 
Men jag tog min hämd genom att kratta bort hela deras bo, mohaha! Don't mess with me ;)

Hehe... men ah nu har jag jobbat klart. Ridbanan börjar bli riktigt fin nu, hoppas man får använda den lite sen också :) bara ena långsidan som ska rensas klart och sen ska rep upp på stolparna temporärt, ist för plankor, som en säkerhet ifall någon häst får busfnatt! 

Ser ni hur fint det blir eller? :))

Haha måste berätta också!.. En av gårdens hundar har typ som hobby att skrämma mig x) hon kommer alltid inspringandes i stallet (eller vart jag nu är) i en väldans fart. Jag är aldrig beredd , så jag hoppar alltid till! Om jag har hörlurar i och inte ser henne så puttar hon på mig istället.. Och när man står i sin egen bubbla så får man ju en chock. När hon väl har skrämt mig och fått min uppmärksamhet är hon gladast i världen!

Men hon är himla go och glad, jämt! Hoppar runt och springer runt benen och springer efter/före/runt vart man än går. När man själv står stilla sätter hon sig ner med en blick som säger "vad gööööör du? Vad är det däääär? Är det något till miiiiig?" Haha så jäkla söt

Kommentarer
Postat av: Lollee

Gud så söt hund!

Svar: Verkligen! En riktig glädjespridare också :)
Marie Krüger

2014-08-16 @ 13:54:09
URL: http://galenilivet.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback