Kvällshäng och finbesök i båtklubben

Strax efter att jag kom hem från jobbet så plockade pappa upp mig här, för att sen åka mot Tyresö och båtklubben. Jag är inte där ofta, nästan aldrig faktiskt, men just idag hade vi finbesök från USA och dom ville jag så gärna träffa! Det var bekanta, farmor och farfars nära vänner, som var hemma och hälsade på. Nuförtiden bor dom heltid i USA och det var flera år sen vi träffades! 
 
Bosse och Ingegerd, som dom heter, är som extra-farföräldrar. Trots att jag aldrig pratar med dom eller så.. men sen jag var väldigt liten och i 7 års tid var vi (min familj, farmor & farfar, och dom) ute på båtsemester tillsammas. Dom blev verkligen extra-farmor och extra-farfar :) 
Vet inte ens när jag träffade dom sist, men dom var sig lika! Vi fikade och så i våran båt, jag var en stund ute och busade med Doby.. och sen var det dags att åka hemåt igen. Om/när vi får ses igen är det dock ingen som vet..
 
BTW... Måste faktiskt tillägga att jag övningskörde hela vägen till Tyresö!!! Duktig. Dock ville jag sjunka genom jorden när jag fick motorstopp vid ett rödljus och det hann slå om två gånger innan jag lyckades ta mig iväg. PIN!
Menne ah, trött som en kastrull (dom lever inte, men om dom skulle det tror jag dom skulle vara jättetrötta!!) Innan jag får krama kudden och somna ska jag slänga upp lite bilder :) Majoriteten är på vovven, för han är ju föööör söt! 
Jag är så glad att min fluff är hemma nu, som jag har saknat det där yrvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback