Törnrosa sov i hundra år...

Ni vet när man vaknar upp efter en så kallad "powernap" helt kokhet med bultande huvud och förrvirrad. Man fattar inte alls vad som egentligen hänt, vad klockan är och knappt vad man heter. Bara stirrar ut i tomma luften nästan, för man är så så sååå trött! Vet ni vad jag snackar om? 
 
Så känner jag just nu, helt utslagen. La mig i sängen för att vila ryggen och rita lite... någonstans där stängde jag ner datorn och la huvudet på kudden för att bara vila en stund. Sen flög tiden iväg! 
Tydligen var jag lite trött idag, så det passar jag ganska bra med en lugn hemmakväll med min fina kille. Lite indisk mat, choklad och bubbel som jag köpte till Felix igår. En film på den och sen somna, helt totalnöjd över att jag inte har ett alldeles för socialt liv en dag som denna ;) 
 
Här hemma så ska dom grilla, men jag var så inte sugen på kött efter igår! Vi åt på Patricia och jag beställde  oxfile, väldigt gott osv.. men det faktum att dom serverade det med ett märgben fick mig att tappa matlusten lite! Liksom, sånt där ger ju jag till hunden!! Man skulle ha frågat om man kunde fått med den i en doggiebag ;)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vilken söt bild! :)

Svar: hehe tack (a)
Marie Krüger

2014-08-15 @ 19:59:33
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback